Czasem bywa i tak, że trzeba się tłumaczyć panu policjantowi.
Chyba najpiękniejszy amerykański truck, International LoneStar.
Nowoczesna konstrukcja połączona z nostalgicznym wyglądem ciężarówek
sprzed lat.
Niektórzy kierowcy mają satelitarne anteny do swych telewizorów. Tylko skąd oni mają czas na oglądanie TV?
Freightliner Classic XL. Ten ma największą sypialnię z wszystkich, jakie
były fabrycznie oferowane. Większą nawet, niż w Volvo 780. To, że jest
to przedłużona wersja sleepera widać po przetłoczeniach koło okien
sypialni. Niestety, Freightliner od kilku lat nie oferuje już takiej
wersji, aod roku nie produkują już nawet Classica XL. Zastąpił go
Coronado.
Pierwszym nowoczesnym aerodynamicznym modelem ciężarówki w USA był
Kenworth T600, "mrówkojad". Był to praktycznie Kenworth W900 z cofniętą
przednią osią, opadającą maską i osłonami na zbiorniki paliwa. Samochód
ten jest produkowany do dzisiaj, ale po kolejnej modernizacji nosi nazwę
T660. Ten na zdjęciu ma dodatkowe zabezpieczenia przed zderzeniami z
leśną zwierzyną.
Ford Taurus kombi, samochód, który niczym się specjalnie nie wyróżnia,
ale ponieważ ostatnio kupiliśmy identycznego, to od razu zacząłem na nie
zwracać uwagę.
Porsche 911 zawsze wygląda dobrze.
I tęcza też zawsze cieszy serce. Szkoda tylko, że tak trudno oddać jej piękno fotografując ją tanią cyfrówką.
No comments:
Post a Comment