Sunday, September 02, 2012

Tour de USA - GMP Performance

Czas dodać troszkę fotek, korzystając z tego, że mam chwilkę czasu. Na początek kilka klasyków z lat osiemdziesiątych:



O tych "strzałkach" już kiedyś wspominałem, podobno dają oszczędności paliwa rzędu nawet do 10%. Producent "gwarantuje" oszczędności co najmniej 4%. Nazywa się to "Airtab" i, mim zdaniem, jest to absurd. Tu link do strony producenta tego cuda: http://www.airtab.com/main.html Przeglądają fora internetowe można znaleźć wykluczające się nawzajem opinie, ale to normalne. Po prostu ludzie, którzy sobie to przylepili, zawsze będą usprawiedliwiać swą decyzję, natomiast nigdzie nie znalazłem żadnego naukowego i niezależnego testu udowadniającego skuteczność tych dodatków.

Jest pewne, że gdyby ten kierowca miał osłony pod naczepą i zmniejszył odległość naczepy od ciągnika, osiągnąłby znacznie większe korzyści.



Kolejny klasyk z lat osiemdziesiątych, Camaro. Gdy go pierwszy raz testowali w jednym z miesięczników motoryzacyjnych, napisali, że "wygląda jak milion dolarów". To był naprawdę piękny samochód, choć po latach ta uroda się, moim zdaniem, nie sprawdza. Mnie się bardziej dziś podoba jego poprzednik.



To był dzień, w którym oddawałem auto do warsztatu, więc czekając na jego otwarcie robiłem fotki. Jakiś kolejny antyk, i to na dodatek Cadillac :lol: i nasz miejski autobus:



A to już fotki z warsztatu. Moje autko, ich Audi A5 i samochody klientów. dwa Porschaki 911 Turbo i Audi R8

No comments:

Post a Comment