Thursday, March 02, 2006

Wykłady teologiczne księdza Michała Kaszowskiego.

Znalazłem bardzo ciekawą stronę księdza Michała Kaszowskiego. Zawiera ona nie tylko wiele ciekawych tekstów, ale także sporo materiału dźwiękowego, w formacie mp3. Można więc nie tylko poczytać księdza Michała, ale także go posłuchać. Oczywiście dla mnie jest to rozwiązanie idealne, bo ja mam dużo więcej czasu na słuchanie niż czytanie, ale myślę, że i dla innych będzie to doskonała forma zapoznania się z różnymi zagadnieniami naszej wiary. Wiele osób preferuje słuchanie, tym bardziej, że słuchając można równocześnie robić coś innego, można też zapewne te wykłady ściągnąć do iPod’a albo nagrać na płytkach CD i słuchać w samochodzie, autobusie czy na spacerze.

Ksiądz Michał ma swoje teksty nie tylko w języku polskim, ale także w pięciu innych językach, włącznie z rosyjskim. Wydaje mi się, że szczególnie to jest godne polecenia, gdyż nasi bracia odczuwają wielki głód Boga. Warto zapamiętać, że jest taka stronka i polecić ją tym, dla których język rosyjski jest językiem ojczystym.

Linki do stron księdza Michała można otworzyć tutaj: TEOLOGIA i MP3 Zapraszam.

No comments:

Post a Comment