Friday, June 01, 2012

Pracowity weekend

Miał być weekend w domu, ale wyjątkowo nie będzie. W naszej firmie, oprócz rozwożenia towarów do sklepów mamy czasem przewozy między centrami dystrybucyjnymi. Jedno z nich znajduje się w Olive Branch, w Missisipi. Kiedyś prosiłem dyspozytora, by mnie wysłał w taką trasę i spełnił mą obietnicę w tym tygodniu. Miałem wyjechać z domu w niedzielę, zabrać naczepę z Savannah i na poniedziałek dowieść ją do Olive Branch. Dziś jednak okazało się, że potrzeba kierowcy by dostarczyć towar do sklepów w okolicy Brunswick, GA. Sklepy przyjmują w sobotę, gdyż w poprzedni poniedziałek było święto i wszystko się przesunęło o jeden dzień. Zatem zamiast rozładunków poniedziałek - piątek, mamy je w tym tygodniu od wtorku do soboty. A ja zaraz ruszam na bazę i czeka mnie pracowity weekend.

No comments:

Post a Comment