Monday, March 26, 2012

Zaczynamy nowy tydzień

Dziś były trzy sklepy w Charlotte. zabrałem ze sobą Kubę, więc miałem tylko połowę roboty. I dziś to znacznie lepiej wyglądało. Myślę, że się przyzwyczaję. Tym bardziej, że weekend był w domku i wypocząłem i zregenerowałem siły.

Na naszym forum było dziś ponad 150 wirtualnych pasażerów. Chyba trzeba będzie zacząć robić jakieś ograniczenia, bo "czytacz" nie wyrabia.

Myślałem, że skończę rozładunek koło 17, ale byłem pusty już o 13. Wystarczająca ilość czasu, by wrócić na bazę w Savannah, ale wróciłem do domu. Zrobię sobie tu 10-godzinną przerwę i ruszam po północy na bazę, po kolejny ładunek.

2 comments:

  1. CANDY6:48 AM

    Witam. Przeglądam Pana blog i profil na youtube jestem zachwycony. CZy może Pan napisać ile kosztuje ciągnik siodlowy w USA i czy są także trucki na benzyne poniewaz prowadze spór z przyjacielem, ktory twierdzi ze w USA sa tylko benzynowe cięzarowki.
    Ps. Pana blog jest naprawde fascynujący

    ReplyDelete
  2. Ceny nowych ciągników można znaleźć na stronie www.truckpaper.com

    Nie ma w USA dużych ciężarówek z silnikami benzynowymi. Jedynie pickupy mają benzynowe silniki.

    ReplyDelete