Saturday, April 25, 2009

Orędzie z Medjugorie 25 IV 2009

„Drogie dzieci! Dziś wzywam was wszystkich, byście modlili się o pokój i dawali świadectwo pokoju w waszych rodzinach, tak by pokój stał się skarbem na tej niespokojnej ziemi. Jestem waszą Królową Pokoju i waszą Matką. Pragnę was poprowadzić drogą pokoju, która pochodzi jedynie od Boga. Dlatego módlcie się, módlcie się, módlcie się. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Wcześniej w tym miesiącu, drugiego kwietnia, Mirjana otrzymała swoje coroczne orędzie od Maryi. Mirjana już tylko raz w roku ma zaszczyt spotkania się z Maryją, właśnie 2 kwietnia, i w tym roku po spotkaniu przekazała nam ona takie słowa Maryi:

„Drogie dzieci! W moich słowach jest miłość Boża. Moje dzieci, to jest miłość, która pragnie was przybliżyć do sprawiedliwości i do prawdy. To jest miłość, która pragnie uratować was od złudzenia. Ale wy, moje dzieci, wasze serca pozostają zamknięte, są zatwardziałe i nie odpowiadają na moje macierzyńskie wezwania, nie są szczere. Z macierzyńską miłością modlę się za wami, gdyż pragnę abyście wszyscy zmartwychwstali w moim Synu. Dziękuję wam. ”

No comments:

Post a Comment