Friday, May 25, 2007

Zapraszam w podróż dookoła USA

Być może niektórzy z Was się dziwią, gdzie ja jestem i co robię, gdy nie piszę na swoim forum. Faktem jest, że ostatnio nie przybywa tak wiele tekstów jak dawniej, ale ma to i taką przyczynę, że nie chcę się powtarzać i pisać o tym samym po kilka razy. Klikając na spis treści, zaglądając do archiwum, można odszukać moje stare teksty, które nic nie straciły na aktualności. Zachęcam do tego serdecznie.

A ja, gdy nie pracuję i nie piszę tutaj, to robię zdjęcia i dokumentuję moją podróż dookoła USA. Potem ten opis ze zdjęciami zamieszczam na kilku forach dla kierowców i miłośników ciężarówek. Jednak niedawno przypomniałem sobie, że i ja mam swoje forum, więc nic nie stoi na przeszkodzie, abym i na nim zamieszczał opis moich podróży. Dzięki temu każdy z odwiedzających to forum będzie mi mógł towarzyszyć w mojej pracy. Będzie mi na pewno bardzo miło z tego powodu.

Oczywiście zdjęcia z opisem podróży ukazują się tam z parodniowym opóźnieniem. Ale przypominam, że na samym dole strony www.polon.us jest transmitowany obraz z kamery zainstalowanej w mojej ciężarówce i przez tę kamerę można oglądać widoki przez okno mojego auta na żywo. Kamera zazwyczaj jest włączona około 19 polskiego czasu, na godzinkę, czy dwie. Czasem nawet można w niej zobaczyć i moją skromną osobę, za co z góry wszystkich przepraszam. ;)

Link do Forum z opisem mojej podróży jest TUTAJ. Proszę więc zapiąć pasy i ruszamy w drogę!

No comments:

Post a Comment